Giełdowa spółka informatyczna kończy już prace nad nową ofertą produktową. Będzie ona skierowana do małych i średnich firm i zostanie przedstawiona na początku przyszłego roku. Trwa obecnie ostatni etap testów aplikacji, które zostaną wprowadzone na rynek pod odrębną marką i będą oferowane klientom poprzez platformę internetową w modelu SaaS (software as a service) oraz w sprzedaży pośredniej, poprzez ogólnopolską sieć partnerów handlowych.
— Nasz klient nie będzie musiał posiadać żadnej infrastruktury oprócz zwykłego komputera i dostępu do internetu. Zdecydowaliśmy także, że całą paletę produktów wprowadzimy na rynek pod nową, odrębną marką, którą stworzyliśmy specjalnie z myślą o specyficznych potrzebach małych i średnich firm — mówi Norbert Biedrzycki, prezes Sygnity. W ofercie znajdą się cztery produkty dedykowane osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, mikro-, małym oraz średnim firmom. Nie trzeba będzie kupować oprogramowania. Zamiast tego Sygnity będzie niską opłatę abonamentową.
— Nasze rozwiązania na rynek wprowadzane będą stopniowo,jednak planujemy, żeby pełna ich gama była dostępna dla klientów na przełomie pierwszego i drugiego kwartału przyszłego roku — zapowiada Robert Tomaszewski, dyrektor generalny Pionu SMB Sygnity. Produkty dla MSP będą jednak oferowane nie tylko w modelu SaaS, ale także w postaci tradycyjnych rozwiązań „pudełkowych”. Spółka finalizuje rozmowy z pierwszymi partnerami handlowymi. Wyróżnikiem modelu współpracy z Pionem SMB będzie m.in. brak ograniczeń dla dystrybutorów w postaci zakazu sprzedaży konkurencyjnych produktów.