Sygnity chce podbić rynek małych firm

DI
03-11-2011, 00:00

Nowe informatyczne rozwiązania dla małych i średnich firm pojawią się na początku 2012 r.

Giełdowa spółka informatyczna kończy już prace nad nową ofertą produktową. Będzie ona skierowana do małych i średnich firm i zostanie przedstawiona na początku przyszłego roku. Trwa obecnie ostatni etap testów aplikacji, które zostaną wprowadzone na rynek pod odrębną marką i będą oferowane klientom poprzez platformę internetową w modelu SaaS (software as a service) oraz w sprzedaży pośredniej, poprzez ogólnopolską sieć partnerów handlowych.

— Nasz klient nie będzie musiał posiadać żadnej infrastruktury oprócz zwykłego komputera i dostępu do internetu. Zdecydowaliśmy także, że całą paletę produktów wprowadzimy na rynek pod nową, odrębną marką, którą stworzyliśmy specjalnie z myślą o specyficznych potrzebach małych i średnich firm — mówi Norbert Biedrzycki, prezes Sygnity. W ofercie znajdą się cztery produkty dedykowane osobom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, mikro-, małym oraz średnim firmom. Nie trzeba będzie kupować oprogramowania. Zamiast tego Sygnity będzie niską opłatę abonamentową.

— Nasze rozwiązania na rynek wprowadzane będą stopniowo,jednak planujemy, żeby pełna ich gama była dostępna dla klientów na przełomie pierwszego i drugiego kwartału przyszłego roku — zapowiada Robert Tomaszewski, dyrektor generalny Pionu SMB Sygnity. Produkty dla MSP będą jednak oferowane nie tylko w modelu SaaS, ale także w postaci tradycyjnych rozwiązań „pudełkowych”. Spółka finalizuje rozmowy z pierwszymi partnerami handlowymi. Wyróżnikiem modelu współpracy z Pionem SMB będzie m.in. brak ograniczeń dla dystrybutorów w postaci zakazu sprzedaży konkurencyjnych produktów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Sygnity chce podbić rynek małych firm