Szczęśliwe Gino Rossi

ML
opublikowano: 23-07-2008, 00:00

Słupska grupa zwiększyła przychody o 20 proc. Prezes i inwestorzy są zadowoleni, analitycy nie do końca.

Słupska grupa zwiększyła przychody o 20 proc. Prezes i inwestorzy są zadowoleni, analitycy nie do końca.

Obuwniczo-odzieżowa spółka Gino Rossi miała w pierwszym półroczu 93,1 mln zł przychodów, czyli o 19,9 proc. więcej niż w takim samym okresie ubiegłego roku. Prezes jest zadowolony z wyników.

— Także druga połowa roku będzie udana. Planujemy przeniesienie części produkcji do Indii, co obniży koszty, a tym samym da większą marżę na sprzedaży — mówi Maciej Fedorowicz, prezes Gino Rossi.

Grupa ma 165 salonów marek: Gino Rossi, Vanita, Geox i Simple, w Polsce i za granicą (w Niemczech, Rosji, na Litwie, Łotwie, Węgrzech Ukrainie, w Czechach i Gruzji). Do końca roku przybędzie kolejnych 10. Ludomir Zalewski, analityk DM PKO BP, uważa, że choć dynamika jest wysoka, to jednak znacznie niższa od osiągniętej w czerwcu przez NG2 (56 proc.). Specjalista spodziewa się umiarkowanie negatywnej reakcji. Z kolei eksperci BPH uważają informację o nieznacznym wzroście przychodów ze sprzedaży za „lekko pozytywną”. Na wczorajszej sesji, po 0,66-procentowym wzroście, za akcję płacono 7,75 zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ML

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Szczęśliwe Gino Rossi