T-mobile liczy na poprawę wyników

DI
opublikowano: 09-08-2018, 22:00

T-Mobile pochwalił się, że w ciągu ostatniego roku pozyskał 358 tys. klientów, z czego 100 tys. w samym drugim kwartale 2018 r.

W sumie na koniec pierwszego półrocza 2018 operator miał 10 609 mln klientów. Podał też, że ma najniższy od 2012 r. churn, czyli wskaźnik odejść klientów abonamentowych. Wyniósł on 0,9 proc. (przed rokiem 1,1 proc.).

W drugim kwartale gorsze były jednak wyniki finansowe T-Mobile. Spółka przekonuje, że to wpływ unijnej regulacji Roam like at Home, a także prowadzonych inwestycji w rozbudowę i rewitalizację sieci sprzedaży czy poprawę jakości obsługi.

— Zakończenie projektów inwestycyjnych zwiększy naszą efektywność kosztową, co wraz ze stabilnymi przychodami i dobrym wynikiem operacyjnym pozwala oczekiwać polepszenia wyników w kolejnych kwartałach — zapewnia Juraj Andras, dyrektor finansowy T-Mobile.

Operator informuje, że po udanych testach rozwija sieć LTE2100 w miastach i na koniec pierwszego półrocza miał już blisko 1100 takich stacji. Po podpisaniu umowy o dzierżawie światłowodów od Orange przygotowuje się też do uruchomienia pełnej oferty stacjonarnej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / T-mobile liczy na poprawę wyników