
Firma dodała tysiące abonentów bezprzewodowych w ciągu ostatnich kilku lat dzięki dużym zniżkom na smartfony, najniższym w branży cenom abonamentów i przewadze w 5G. Ale spowolnienie wzrostu bezprzewodowego i większe promocje rywali w obliczu rosnących kosztów szkodzą teraz T-Mobile.
Firma podała, że całkowite przychody spadły o 2,5 proc. do 20,27 mld USD w kwartale zakończonym w grudniu, poniżej szacunków Wall Street na poziomie 20,6 mld USD, zgodnie z danymi Refinitiv. W ciągu kwartału doszło 927 tys. abonentów płacących rachunki telefoniczne.
Dochód netto T-Mobile wzrósł do 1,48 mld USD, czyli 1,18 USD na akcję, z 422 mln USD, czyli 34 centów na akcję, rok wcześniej.
W styczniu firma poinformowała, że prowadzi dochodzenie w sprawie naruszenia danych , które mogło ujawnić 37 milionów kont abonamentowych i przedpłaconych, i może ponieść znaczne koszty związane z incydentem.
T-Mobile spodziewa się dodać od 5 do 5,5 miliona abonentów płacących miesięczne rachunki netto w 2023 roku, w porównaniu z 6,4 milionami nowych odnotowanymi w 2022 roku.
