Tak to widzę Polska logistyka się cofa

MIB
25-06-2009, 00:00

Janusz Górski

prezes Schenker

Co po kryzysie, czyli jak działać, by przygotować się do potencjalnego wzrostu zainteresowania usługami branży TSL? Konieczne jest przewidywanie konsekwencji obecnie podejmowanych działań obniżających koszty. Zależy nam na budowaniu długookresowych relacji z klientami i dostawcami w oparciu o zaufanie. Sytuacja rynkowa wywołuje jednak odwrotne zachowania. Większość klientów promuje firmy oferujące najniższe ceny i mniej koncentrujące się na jakości. Pogoń za ograniczeniem kosztów może prowadzić do zahamowania rozwoju usług logistycznych o wyższej wartości dodanej i tym samym do cofnięcia polskiego rynku usług logistycznych do stanu sprzed kilku lat. Odbudowanie tych wartości może być trudne, jeśli nastąpi utrata kompetencji. Staramy się więc poszukiwać — wraz z klientami i dostawcami — rozwiązań prowadzących do skracania procesów, a tym samym obniżania kosztów, lecz utrzymujących jakość.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / / Tak to widzę Polska logistyka się cofa