Następstwem jest rozpoczęcie przez polską firmę przeglądu opcji strategicznych, który ma na celu "określenie optymalnej, z punktu widzenia spółki i akcjonariuszy, ścieżki rozwoju w ramach branży gamedev, w tym realizacji i komercjalizacji strategicznego projektu spółki - Cyber Slash", głosi komunikat.
Jak dodano, intencją zarządu jest dokonanie przeglądu szerokiego zakresu opcji w tym m.in. self-publishing projektów spółki, zawarcie umowy wydawniczej dla projektu, pozyskanie finansowania celowego dla realizacji projektu lub dla spółki w drodze podwyższenia kapitału lub ewentualnie obligacji, w celu finansowania lub współfinansowania działalności produkcyjnej oraz wydawniczej.
Ponadto strony umowy - czyli One More i Take-Two - mają niezwłocznie przystąpić do rozmów mających na celu ustalenie finansowych warunków zakończenia współpracy, w tym szczegółów finalnych rozliczeń z tytułu realizacji umowy, którą podpisano w listopadzie 2022 r. i w ramach której potentat branży miał sfinansować produkcję i wydać grę.