Talenty i tancerze zarobili

RAF
opublikowano: 08-12-2008, 00:00

"Mam talent" był jesienią o włos lepiej oglądany niż "Taniec z gwiazdami". Liderom nie dotrzymał kroku "You can dance — Po prostu tańcz!".

"Mam talent" był jesienią o włos lepiej oglądany niż "Taniec z gwiazdami". Liderom nie dotrzymał kroku "You can dance — Po prostu tańcz!".

TVN zamknął w ubiegłym tygodniu sezon widowisk rozrywkowych. Popisy bohaterów programu "Mam talent" oglądało średnio 4,75 mln widzów. Ósma edycja "Tańca z gwiazdami" miała zaś widzów… 4,74 mln. Daleko z tyłu został "You can dance — Po prostu tańcz!". Nadawany nie w weekendy, lecz w środy, przyciągał przed ekrany telewizorów średnio tylko 2,8 mln widzów.

Ósmy sezon "Tańca z gwiazdami" przebił konkurentów pod względem cennikowych wpływów reklamowych. Wyniosły w sumie 60 mln zł (bez uwzględnienia rabatów).

To aż o 50 proc. więcej, niż wyniosły wpływy reklamowe przy edycji wiosennej (40,4 mln zł). Z kolei należności za reklamy umieszczane przy "Mam talent" to 54,5 mln zł. "You can dance" zebrał 40,9 mln zł.

TVN po raz kolejny dowiódł, że gdy robi show, to po to, by być liderem pasma, w jakim go nadaje. Oglądający w niedzielę "Taniec z gwiazdami" stanowili 29,46 proc. wszystkich telewizyjnych widzów o tej porze. Druga w tym czasie TVP1 skupiła ich 20,80 proc.

Sobotni "Mam talent" dał stacji 32,14 proc. udziału w rynku. TVP1 miała wtedy 20,99 proc. "You can dance — Po prostu tańcz!" też pozwolił TVN wyprzedzić konkurencję. Z udziałem w rynku 22,57 proc. także pobił TVP1 (w tym czasie 20,24 proc.).

60

mln zł Tyle, według cennika (bez uwzględnienia rabatów), zarobił dla TVN "Taniec z gwiazdami".

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAF

Polecane