Targi w Polsce mają się w miarę dobrze

DI
opublikowano: 2014-01-29 12:41

W oparciu o wstępne dane statystyczne targów jakimi dysponują Polska Izba Przemysłu Targowego oraz CENTREX – audytor tych danych, można stwierdzić, że targi w Polsce pozostają ważnym instrumentem marketingu i komunikacji biznesowej.

Porównując dane statystyczne w układzie 2-letnim (ze względu na cykl organizacji kilku wiodących marek targów co 2 lata), wielkości powierzchni targowej wynajętej wystawcom na targach w Polsce w 2013 r. najprawdopodobniej utrzyma się na niemal tym samym poziomie co w 2011 r.

Nieznaczny przyrost powierzchni wynajętej na targach wyniesie około 0,4 proc. (2013 r. – ok. 679 000 mkw, wobec 675 907 mkw w 2011 r.) Liczba wystawców na targach w Polsce, według wstępnych danych statystycznych  spadła  około 4 proc. w porównaniu z analogicznym, 2011 r. (2013 r. - ok. 27 600, wobec 28 770 w 2011 r.) , co było efektem wcześniejszego wyhamowania inwestycji w wielu branżach gospodarki i tym samym pogorszenia  kondycji przedsiębiorców, a nie spadkiem zainteresowania targami.   

Więcej w załączonym komunikacie TUTAJ>>PIPT_29012014