Techmex: nowy pomysł na aplikację

Marcin Złoch
opublikowano: 05-06-2002, 00:00

System TX stworzony przez spółkę zależną Techmexu — TX System — jest sprzedawany od maja 2002 r. pod nazwą Morfeusz, zarezerwowaną dotychczas dla systemu sprzedaży dla dystrybutorów firmy z Bielska-Białej. Wzbogacenie aplikacji o nową funkcjonalność — Mobilny Sprzedawca ma spowodować wzrost liczby firm zainteresowanych wdrożeniem rozwiązania.

Firma TX System powstała w 2000 r. w jako spółka zależna Grupy Techmex. Powstanie TX System, jako firmy specjalizującej się w oprogramowaniu klasy ERP, opartym na platformie e-commerce pozwalającym na bieżącą kontrolę stanu zasobów firmy, było spowodowane potrzebą wdrożenia w firmie Techmex systemu zarządzania przedsiębiorstwem. Swoją działalność firma TX System rozpoczęła w drugiej połowie 2000 r. od uruchomienia zintegrowanego systemu zarządzania w firmie matce. Oprogramowanie nosiło nazwę System TX, a jego część służącą do kontaktu z partnerami handlowymi nazwano Morfeusz.

Spółka Techmex, przejmując obsługę marketingową grupy kapitałowej, zadecydowała o zmianie nazwy całego rozwiązania informatycznego.

— Od maja 2002 r. całością obsługi marketingowej spółek grupy kapitałowej zajęła się spółka matka. Obecnie system wspomagający zarządzanie nosi nazwę Morfeusz. W promowaniu rozwiązania ma być wykorzystana marka Techmex — mówi Jacek Sierosławski, prezes spółki TX System należącej do Grupy Techmexu.

Rozwiązanie, dla którego zarezerwowana była nazwa Morfeusz, w praktyce było interfejsem internetowym, nakładką i wejściem dla użytkowników do zintegrowanego Systemu TX.

— Morfeusz, jeszcze noszący nazywę System TX, osiągnął w Techmeksie pełną funkcjonalność w sierpniu 2001 r. Dopiero po zakończeniu wdrożenia systemu w Techmeksie można było przedstawić podmiotom rynkowym ofertę handlową. Obecnie trwa wdrożenie naszego systemu zintegrowanego w pięciu firmach — dodaje Jacek Sierosławski.

Grupą, do której chce dotrzeć Techmex ze swoim systemem wspomagającym zarządzanie, są przedsiębiorstwa handlowo-dystrybucyjne, zatrudniające dużą liczbę przedstawicieli handlowych pracujących w terenie.

— Kierujemy naszą ofertę do firm, które prowadzą wymianę handlową b2b, czyli między dystrybutorami a ich partnerami biznesowymi. Morfeusz dedykowany jest również dla dużych firm handlowych, posiadających własne sieci sprzedaży — zaznacza Jacek Sierosławski.

TX System rozwija zintegrowaną aplikację w kierunku zwiększenia mobilności użytkowników i umożliwienia zdalnego dostępu do zasobów przedsiębiorstwa przez jego pracowników. Ma temu służyć rozwiązanie Mobilny Sprzedawca, będące uzupełnieniem funkcji systemu zarządzania.

— Obserwujemy zainteresowanie nowym modułem umożliwiającym zdalny dostęp z komputera przenośnego lub palmtopa do systemu informatycznego przedsiębiorstwa, poprzez przeglądarkę internetową. Nowe rozwiązanie, skracające proces obsługi klienta, wypełnia lukę istniejącą w tym segmencie rynku informatycznego — twierdzi Jacek Sierosławski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Złoch

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu