Technologie skutecznie wspomagają lojalność w B2B

Materiał partnera cyklu
opublikowano: 06-05-2013, 00:00

Czy wiesz że...

Firmy realizujące programy wsparcia sprzedaży kierowane do kontrahentów i partnerów biznesowych wykorzystują w swoich działaniach platformy i systemy dostępne online, które umożliwiają kompleksowe zarządzanie prowadzonym projektem.

Dzięki ich zastosowaniu mają możliwość zbierania wszystkich niezbędnych informacji o realizowanej akcji, zarządzania budżetem, prowadzenia komunikacji z uczestnikami poprzez wiadomości email i sms oraz stałej analizy skuteczności podejmowanych działań, a wszystko to w jednym miejscu,dostępnym zawsze przez Internet. Systemy posiadają przyjazny i użyteczny interface, obsługa którego nie wymaga dodatkowych szkoleń i jest niezwykle sprawna.

Uczestnicy programów mają zaś dzięki nim dostęp do aktualnych informacji o zebranych w programie punktach, wybranych nagrodach, katalogu prezentów oraz stałej komunikacji z organizatorem. Do systemu można zalogować się również poprzez urządzenia mobilne, dlatego zarówno osoby nadzorujące projekt jak również biorące w nim udział stale mogą monitorować zawarte w panelumenedżera oraz profilu użytkownika informacje. Dostępne na rynku rozwiązania online takie, jak platforma Sodexo Performance Suite w ramach oferty Sodexo Motivation Solutions, umożliwiają również zarządzanie katalogiem nagród, pobieranie aktualnych raportów, a także analizę wyników programu i ROI.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera cyklu

Polecane