Link 4 rozpoczął erę ubezpieczeń na życie w systemie direct. Zysk za cztery lata.
Link 4 Life — tak nazywa się nowy gracz na rynku ubezpieczeń na życie. Należy do grupy Link 4, która pięć lat temu jako pierwsza zaoferowała polisy komunikacyjne w systemie direct (sprzedawane przez telefon i internet).
— Pięć lat temu dokonaliśmy rewolucji na polskim rynku, przekonując kierowców do kupna polisy przez telefon. Dziś wydaje się to wszystkim naturalne. Teraz czas na kolejny krok — mówi Zofia Dzik, prezes Link 4 Life.
W ofercie, skierowanej początkowo tylko do klientów majątkowego Link 4, jest tylko ubezpieczenie NNW. W dwóch opcjach: na pięć i dziesięć lat, z sumą ubezpieczenia 50 tys. lub 100 tys. zł.
— Taką polisą mogą zainteresować się młode osoby, które nie potrzebują pełnej ochrony. Dostaną to, co im potrzebne, za niewielką składkę — mówi Marcin Broda, ekspert ubezpieczeniowy z Ogma.
W przyszłym roku polisy będą sprzedawane również innym klientom. Oferta rozszerzona zostanie o ubezpieczenia ochronne, ochronno-oszczędnościowe i inwestycyjne. W tym ostatnim w ramach ubezpieczeniowych funduszy kapitałowych oferowane będą fundusze polskich TFI. Ubezpieczyciel nie chce zdradzać planów sprzedaży.
— Chcemy osiągnąć ren-towność w ciągu czterech lat — zapowiada Adam Horosz, wiceprezes Link 4 Life.