Telekomy nie wdrażają usług

ZŁO
opublikowano: 04-06-2008, 00:00

Część firm nie otrzymuje od swojego operatora dokładnie takiej usługi, jaką wynegocjowała. Naliczanie opłat według starych stawek mimo uzgodnienia z operatorem nowych, niższych, nieuwzględnianie rabatów czy też brak aktywacji usług obniżających koszt połączeń — to tylko niektóre przykłady. Zwykle większość menedżerów po zakończonych z sukcesem negocjacjach zamyka sprawę i nie sprawdza, czy operator faktycznie wywiązał się ze wszystkich zobowiązań. Tymczasem, kiedy analizujemy bilingi i faktury naszych klientów, okazuje się, że części wydatków można uniknąć, po prostu wskazując operatorowi niedociągnięcia, np. w taryfikacji. A co robić, kiedy już się okaże, że nasze rachunki nie odpowiadają wynegocjowanym uzgodnieniom? Oczywiście, zwrócić się do dostawcy usług o zwrot opłaty. W większości przypadków przyłapani na błędach operatorzy uznają takie reklamacje.

Mateusz Antoszewski

Alma Consulting Group Polska

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ZŁO

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu