Telewizja na koksie

DI
opublikowano: 25-04-2014, 00:00

Ważne dane

W 2020 r. na każdego człowieka przypadać będą dwa urządzenia odtwarzające wideo — w sumie będzie ich aż 15 mld. A to oznacza nie tylko raj dla producentów elektroniki, ale przede wszystkim żniwa dla dostawców treści wideo oraz mobilnego internetu. Eksperci tworzący raport Ericsson Media Vision prognozują, że za sześć lat na rynek telewizyjny będzie trafiać 750 mld USD (obecnie 530 mld USD). 61 proc. Taki odsetek Polaków ogląda klipy wideo w internecie przynajmniej raz w tygodniu. Wyprzedzany pod tym względem Amerykanów, Niemców i Brytyjczyków. 50 proc. Taki odsetek treści telewizyjnych w 2020 r. będzie konsumowany w formule wideo na życzenie (VOD). 40 proc. O tyle wzrosną globalne przychody branży TV przez sześć lat. W 2020 r. wyniosą one 750 mld USD. Dane: Ericsson Media Vision © ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu