Telewizje zarobiły blisko 1,7 mld zł

Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł w pierwszych trzech kwartałach tego roku o 9,7 proc., do 1,68 mld zł — szacuje dom mediowy Starlink. W czterech głównych stacjach ogólnopolskich wzrost wyniósł 9,3 proc., w pozostałych — 13,6 proc.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ