Ten Squares Games według wstępnych szacunków wypracował w drugim kwartale 2020 r. blisko 170 mln zł przychodów, bez uwzględnienia przychodu odroczonego w czasie, wobec 94,9 mln zł w pierwszym kwartale. Był to kolejny z rzędu rekordowy kwartał wrocławskiej spółki. Rezultat robi jeszcze większe wrażenie w zestawieniu z drugim kwartałem ubiegłego roku, kiedy spółka miała niespełna 50 mln zł sprzedaży.

Za większość przychodów w drugim kwartale odpowiadała gra „Fishing Clash”, która wygenerowała 157,2 mln zł sprzedaży. Spółka już wcześniej sygnalizowała, że w pierwszym i drugim kwartale 2020 r. zintensyfikowała działania marketingowe w odpowiedzi na dynamiczne zmiany w otoczeniu rynkowym spowodowane pandemią COVID-19.
— Osiągnęliśmy założone cele związane ze stałym rozwojem naszych gier, a także skalowaniem i optymalizacją wydatków marketingowych przeznaczonych na pozyskanie nowych graczy, co z kolei pozwoliło nam zwiększyć dynamikę sprzedaży. Pozyskani przez nas gracze będą generować przychody głównie w kolejnych miesiącach, dzięki czemu w nadchodzących kwartałach będziemy mogli nadal wzmacniać wyniki finansowe Grupy — mówi Maciej Zużałek, prezes Ten Square Games.
Ostateczną informację o przychodach Ten Square Games poda w sprawozdaniu za pierwsze półrocze, które planuje opublikować 24 sierpnia.