Czytasz dzięki

Ten Square Games łowi rekordy

opublikowano: 05-07-2020, 22:00

Dzięki dobrej sprzedaży „Fishing Clash” producent gier w drugim kwartale tego roku miał przychody wyższe niż przez trzy pierwsze kwartały 2019 r.

Ten Squares Games według wstępnych szacunków wypracował w drugim kwartale 2020 r. blisko 170 mln zł przychodów, bez uwzględnienia przychodu odroczonego w czasie, wobec 94,9 mln zł w pierwszym kwartale. Był to kolejny z rzędu rekordowy kwartał wrocławskiej spółki. Rezultat robi jeszcze większe wrażenie w zestawieniu z drugim kwartałem ubiegłego roku, kiedy spółka miała niespełna 50 mln zł sprzedaży.

Maciej Zużałek
Zobacz więcej

Maciej Zużałek fot. Marek Wiśniewski

Za większość przychodów w drugim kwartale odpowiadała gra „Fishing Clash”, która wygenerowała 157,2 mln zł sprzedaży. Spółka już wcześniej sygnalizowała, że w pierwszym i drugim kwartale 2020 r. zintensyfikowała działania marketingowe w odpowiedzi na dynamiczne zmiany w otoczeniu rynkowym spowodowane pandemią COVID-19.

— Osiągnęliśmy założone cele związane ze stałym rozwojem naszych gier, a także skalowaniem i optymalizacją wydatków marketingowych przeznaczonych na pozyskanie nowych graczy, co z kolei pozwoliło nam zwiększyć dynamikę sprzedaży. Pozyskani przez nas gracze będą generować przychody głównie w kolejnych miesiącach, dzięki czemu w nadchodzących kwartałach będziemy mogli nadal wzmacniać wyniki finansowe Grupy — mówi Maciej Zużałek, prezes Ten Square Games.

Ostateczną informację o przychodach Ten Square Games poda w sprawozdaniu za pierwsze półrocze, które planuje opublikować 24 sierpnia.

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane