Ten Square Games wchodzi do Chin

opublikowano: 28-08-2019, 22:00

Producent gier mobilnych wprowadzi wkrótce na chński rynek grę „Fishing Clash”, koło napędowe jego wyników.

Choć wyniki Ten Square Games za II kw. okazały się lekko poniżej konsensu rynkowego, to notowania producenta gier przez cały dzień świeciły na zielono. Inwestorzy dobrze przyjęli informacje o rekordowych przychodach w lipcu wygenerowanych przez „Fishing Clash”. Przychody z gry wyniosły 16,7 mln zł przy 6,1 mln zł nakładów na marketing. W całym pierwszym półroczu tytuł wypracował 80,7 mln zł przychodów, czyli 84 proc. przychodów całej spółki, które wyniosły 95,2 mln zł. Dobra sprzedaż i monetyzacja „Fishing Clash” oraz stabilna sprzedaż pozostałych tytułów pozwoliły spółce zwiększyć zysk netto w pierwszym półroczu do 23,4 mln zł z 12,5 mln zł rok wcześniej.

Ten Square Games chce w najbliższych dniach wprowadzić grę „Fishing Clash” do sklepu App Store w Chinach. W przeciwieństwie do wersji na urządzenia z Androidem uruchomienie gry na urządzenia Apple’a w Państwie Środka nie wymaga uzyskania licencji u regulatora. Według przedstawicieli spółki urządzenia z iOS stanowią około 20 proc. chińskiego rynku.

— Przeprowadziliśmy tam zamknięte testy beta na małej grupie użytkowników systemu iOS. Parametry chińskich graczy nie odbiegały od wersji globalnej. W ciągu najbliższych kilku tygodni będziemy alokować budżety marketingowe i sprawdzać, jak to działa — mówi Arkadiusz Pernal, wiceprezes Ten Square Games.

Spółka planuje wprowadzić grę na rynek chiński także na urządzenia z Androidem. Współpracuje w tym zakresie z drugim największym wydawcą na tamtym rynku — NetEase, który ma odpowiadać za całość działań marketingowych. Obecnie spółka czeka na certyfikacjęna system Android od tamtejszego regulatora.

— Proces rozpoczęliśmy w kwietniu, ale trudno powiedzieć, kiedy się zakończy. Mówi się o średnio sześciu miesiącach. Widzimy pełne zaangażowanie naszego partnera — mówi wiceprezes.

Ten Square Games pracuje obecnie nad czterema produkcjami. W czwartym kwartale planuje tzw. soft launch gry hobbystycznej. Projekt „Golf Rush” przechodzi obecnie weryfikację parametrów i optymalizację rozgrywki. Spółka planuje też wprowadzenie na rynek dwóch produkcji z obszaru gier kierowanych do kobiet. Powstały już grywalne wersje obu gier.

Rynek gier
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
×
Rynek gier
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Newsletter z wiadomościami nt. branży gamingowej oraz polskich producentów gier komputerowych.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane