The Dust w drodze na NewConnect

opublikowano: 09-08-2017, 22:00

Producent gier mobilnych jeszcze w 2017 r. chce zadebiutować na małej giełdzie. Oferta publiczna obejmuje łącznie 220 tys. akcji.

The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: gry reklamowe na zlecenie (tzw. advergaming) oraz gry własne dystrybuowane w modelu F2P (free-to-play). Na zlecenie klientów korporacyjnych spółka zrealizowała wiele gier reklamowych, m.in. dla grupy Maspex — gry „Kapsel Run!” i „Gry Kubusia”. Jest autorem „Kings of Cards” — pierwszej gry w technologii rozszerzonej rzeczywistości na platformę Microsoft. The Dust istnieje od 2014 r. W 2016 r. wypracował 89 tys. zł zysku operacyjnego i 311,8 tys. zł przychodów. W pierwszym półroczu 2017 r. uzyskał 467,5

Fot. ARC

tys. zł zysku operacyjnego i 624,8 tys. zł przychodów. Zapisy na akcje w transzy dla inwestorów indywidualnych będą trwały od 22 do 29 sierpnia. W ramach publicznej oferty akcji inwestorzy będą mogli kupić 220 tys. akcji, z czego 145 tys. będą stanowiły akcje nowej emisji serii C, a kolejne 75 tys. będą stanowiły istniejące akcje serii B, sprzedawane przez trzech dotychczasowych akcjonariuszy: T-Bull, Pretium Investments i Tech Invest Group. Cena maksymalna, po której będą składane zapisy w transzy inwestorów indywidualnych, zostanie podana 22 sierpnia. Spółka planuje przydzielić akcje do 8 września, a w czwartym kwartale planowany jest ich debiut na NewConnect. Pieniądze pozyskane z emisji akcji serii C, które spółka szacuje na około 2 mln zł. Chce je przeznaczyć na przyśpieszenie realizacji strategii, która zakłada m.in. rozwój segmentu gier własnych w modelu F2P.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane