The Dust w drodze na NewConnect

opublikowano: 09-08-2017, 22:00

Producent gier mobilnych jeszcze w 2017 r. chce zadebiutować na małej giełdzie. Oferta publiczna obejmuje łącznie 220 tys. akcji.

The Dust specjalizuje się w produkcji gier na urządzenia mobilne w dwóch modelach: gry reklamowe na zlecenie (tzw. advergaming) oraz gry własne dystrybuowane w modelu F2P (free-to-play). Na zlecenie klientów korporacyjnych spółka zrealizowała wiele gier reklamowych, m.in. dla grupy Maspex — gry „Kapsel Run!” i „Gry Kubusia”. Jest autorem „Kings of Cards” — pierwszej gry w technologii rozszerzonej rzeczywistości na platformę Microsoft. The Dust istnieje od 2014 r. W 2016 r. wypracował 89 tys. zł zysku operacyjnego i 311,8 tys. zł przychodów. W pierwszym półroczu 2017 r. uzyskał 467,5

tys. zł zysku operacyjnego i 624,8 tys. zł przychodów. Zapisy na akcje w transzy dla inwestorów indywidualnych będą trwały od 22 do 29 sierpnia. W ramach publicznej oferty akcji inwestorzy będą mogli kupić 220 tys. akcji, z czego 145 tys. będą stanowiły akcje nowej emisji serii C, a kolejne 75 tys. będą stanowiły istniejące akcje serii B, sprzedawane przez trzech dotychczasowych akcjonariuszy: T-Bull, Pretium Investments i Tech Invest Group. Cena maksymalna, po której będą składane zapisy w transzy inwestorów indywidualnych, zostanie podana 22 sierpnia. Spółka planuje przydzielić akcje do 8 września, a w czwartym kwartale planowany jest ich debiut na NewConnect. Pieniądze pozyskane z emisji akcji serii C, które spółka szacuje na około 2 mln zł. Chce je przeznaczyć na przyśpieszenie realizacji strategii, która zakłada m.in. rozwój segmentu gier własnych w modelu F2P.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Grzegorz Suteniec

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu