TMS chce odbić klientów XTB

Marek DruśMarek Druś
opublikowano: 2016-09-08 22:00

Na podwyżkę spreadów przez X-Trade Brokers niemal natychmiast zareagował konkurent — TMS Brokers.

Foreksowy broker uruchomił kolejną odsłonę s promocji „0 spreadu”. Przeznaczona jest ona tylko dla nowych klientów TMS, a wziąć w niej udział mogą tylko inwestorzy, którzy zarejestrują się najpóźniej 16 września. Data ta zapewne nie jest przypadkowa, jeśli weźmiemy pod uwagę, że podwyższone spready zaczną obowiązywać w XTB od 17 września.

Znamienny jest również jeden z dodatkowych warunków, jaki spełnić musi uczestnik promocji, który mówi o tym, że powinien on posiadać rachunek w innym polskim domu maklerskim, na który umowa została zawarta nie później niż 30 kwietnia 2016 r. Alternatywnie uczestnik promocji musiał wziąć udział w jednym z konkursów organizowanych przez TMS w 2016 r.

Zgodnie z warunkami promocji TMS, inwestorzy, którzy skorzystają z oferty, mogą liczyć na zwrot kosztów spreadu lub prowizji (rabat) do wysokości 2 tys. zł. Na zwrot spreadu „załapią się” transakcje zawarte do końca tego roku. Pierwszym dniem naliczania rabatu jest dzień zgłoszenia do promocji. Wprawdzie w regulaminie promocji jest zapis, że trwa ona od 22 sierpnia, jednak na stronach TMS informacja o niej pojawiła się dopiero 7 września.