TNT Express: pierwsze podsumowanie

Dorota Gąsowska
opublikowano: 21-12-2006, 00:00

Rok 2006 był dla polskiego oddziału TNT Express najlepszym w historii. Obecnie udział firmy w rynku wynosi około 41 proc.

Kończący się właśnie rok firma TNT Express Poland, wyspecjalizowana w dostarczaniu przesyłek ekspresowych, ocenia jako najlepszy w swojej dotychczasowej działalności. W tym czasie kurier odnotował 30-procentowy wzrost przychodów, co oznacza najwyższą dynamikę od 4 lat. Po pierwszych 9 miesięcach bieżącego roku przychody firmy wyniosły 7,3 mld EUR, a zysk operacyjny 921 mln EUR.

W ubiegłym roku TNT Express uruchomił 6 nowych oddziałów — w Białymstoku, Częstochowie, Kaliszu, Opolu, Pile i Radomiu. Ponadto we wszystkich swoich polskich przedstawicielstwach firma wdrożyła nowy system telefonicznej obsługi klienta oparty na telefonii internetowej VoIP.

— Nie tylko zrealizowaliśmy, lecz przekroczyliśmy wszystkie plany na ten rok. Obecnie jesteśmy w czołówce europejskich przedstawicielstw firmy — mówi Robert Mianowski, dyrektor generalny TNT Express Poland.

Kurier odnotował także sukcesy wizerunkowe. W programie badawczym, któremu poddano 33 czołowe firmy transportowe, TNT Express otrzymał tytuł Operatora Logistycznego Roku 2006. Kurier został także uhonorowany tytułem najlepiej zarządzanej firmy transportowej w Polsce.

Główna siedziba TNT znajduje się w Holandii. Firma świadczy usługi w ponad 200 państwach i zatrudnia blisko 127 tys. pracowników. Jest notowana na giełdach w Amsterdamie i Nowym Jorku.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Dorota Gąsowska

Polecane