TOP10 najbardziej lubianych szefów

ŁO, Bloomberg
opublikowano: 28-03-2014, 10:34

Amerykanie przygotowali nową edycję rankingu prezesów, którzy mają najwyższy „approval rating”. Konkurentów pobił Jeff Weiner z LinkedIn.

Bloomberg opublikował listę prezesów firm zza oceanu, którzy uzyskali największy wskaźnik aprobaty i uznania ze strony swoich pracowników. Dane o ocenach szefów dostarczył Glassdoor, amerykański portal z ofertami pracy i recenzjami pracodawców.  

Jeffrey
Jeffrey " Jeff" Weiner, prezes portalu LinkedIn fot. Bloomberg
None
None

Konkurencję zdeklasował Jeff Weiner, prezes portalu społecznościowego LinkedIn. Jeśli wierzyć recenzjom umieszczanym na Glassdoor, to menedżer jest szefem niemal idealnym, bo ze wskaźnikiem aprobaty na poziomie 99,5 proc. jest zdecydowanym liderem.  

Szef portalu LinkedIn nie jest jedynym przedstawicielem branży nowych technologii w czołówce. Na wysokich pozycjach są m.in. Mark Zuckerberg z Facebooka i Larry Page z Google. Szóste miejsce zajął natomiast prezes banku inwestycyjnego Goldman Sachs. Lloyd Blankfein jest szefem słynnego banku od 2006 r. 

10 lubianych szefów w USA 

1. Jeff Weiner - LinkedIn 99,5 proc.

2. Alan Mulally - Ford Motor 97,2 proc.

3. Paul Jacobs - Qualcomm 94,8 proc.

4. Craig Jelinek - Costco Wholesale 94,8 proc.

5. Brad Smith - Intuit 94,4 proc.

6. Lloyd Blankfein - Goldman Sachs 94,1 proc.

7. Howard Schultz - Starbucks 93,4 proc.

8. Mark Zuckerberg - Facebook 93,3 proc.

9. Richard Davis - U.S. Bancorp 93,2 proc.

10. Larry Page - Google 93,2 proc.

W przypadku takich samych wyników decydowała kolejność alfabetyczna.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, Bloomberg

Polecane