Totalizator Sportowy opracował nową strategię

Przemek Barankiewicz
23-10-2001, 22:14

Totalizator Sportowy, państwowy monopolista na rynku gier liczbowych, przygotował nowa strategię rozwoju do 2010 r. Zakłada ona, że w tym czasie przychody spółki co najmniej zostaną podwojone. W 2000 r. wyniosły one 2,3 mld zł. By osiągnąć ten cel, TS pokusi się o zdobycie młodszych i zamożniejszych klientów, skorzysta z nowych kanałów dystrybucji (telefonia komórkowa, internet, platformy cyfrowe) i wprowadzi nowe produkty.

- Nowe kanały dystrubucji za 10 lat będą nam przynosić 20 proc. obrotów - twierdzi Wacław Bilnicki, prezes TS.

TS zamierza utrzymać też dotychczasową pozycję na rynku loteryjnym. Do Totalizatora należy obecnie 53 proc. tego tortu. Zarząd spółki szacuje, że wartość tego rynku to obecnie 4 mld zł. Za 10 lat - z zależności od zmian PKB - może być wart od 8 do 15 mld zł.

- Zamierzamy też rozszerzyć sieć naszych kolektur. Obecnie mamy 6,5 tys. punktów, a chcemy mieć 9 tys. placówek. Wprowadzimy również w przyszłości kolektury automatyczne - mówi prezes TS.

Nie chce jednak ujawnić nakładów inwestycyjnych.

- W tym roku nasze przychody będą większe o 2-3 proc. Wynik netto będzie dużo lepszy niż w 2000 r., kiedy wyniósł 120 mln zł - twierdzi Waclaw Biliński.

DTK

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Przemek Barankiewicz

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Gospodarka / Totalizator Sportowy opracował nową strategię