Czytasz dzięki

Toyota będzie budować łaziki księżycowe

PAP/DI
opublikowano: 06-03-2019, 14:24

Koncern Toyota Motor będzie współpracować z japońską agencją kosmiczną JAXA przy budowie łazików księżycowych - podała agencja Kyodo w oparciu o źródła związane ze sprawą. Oficjalne ogłoszenie porozumienia ma nastąpić we wtorek.

Według informatorów Kyodo producent samochodów i agencja kosmiczna zamierzają ujawnić wspólny projekt budowy łazików do eksploracji Księżyca podczas konferencji w Tokio z udziałem wiceprezesa wykonawczego Toyoty Shigekiego Terashiego oraz astronauty i wiceprezesa JAXA Koichiego Wakaty.

Toyota rozszerza zakres swojej działalności w związku z planami przekształcenia się w firmę dostarczającą usługi mobilności -podała agencja Kyodo.
Zobacz więcej

Toyota rozszerza zakres swojej działalności w związku z planami przekształcenia się w firmę dostarczającą usługi mobilności -podała agencja Kyodo. fot. Bloomberg

W lutym japońska agencja kosmiczna zdołała przeprowadzić krótkotrwałe lądowanie sondy Hayabusa 2 na powierzchni asteroidy Ryugu w celu pobrania próbek. Program badania asteroid ma dostarczyć informacji na temat procesu powstawania Układu Słonecznego, a nawet rzucić nowe światło na temat powstania życia na Ziemi. JAXA planuje również posłanie łazika na Księżyc.

Agencja Kyodo przypomniała, że Toyota rozszerza zakres swojej działalności w związku z planami przekształcenia się w firmę dostarczającą usługi mobilności. To element szerszego trendu w branży motoryzacyjnej związanego ze zwrotem ku pojazdom przyszłości, m.in. samochodom autonomicznym.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP/DI

Polecane