Toyota pokazała corollę po zmianach

ŁO
opublikowano: 24-03-2016, 13:13

Japończycy odświeżyli najpopularniejsze auto w swojej ofercie i przedstawiają nową corollę jako bardziej prestiżową.

Toyota zmieniła stylistykę przodu corolli i chwali się, że dzięki temu model wygląda bardziej prestiżowo. Producent przeprojektował też tylne reflektory i zmienił kilka innych stylistycznych szczegółów. Corolla dostępna będzie z szerokim pakietem poprawiającym bezpieczeństwo.  

Toyota corolla jest globalnym samochodem w dosłownym tych słów znaczeniu. Japończycy sprzedają swój hit w 150 krajach, dzięki czemu model odpowiada za około 20 proc. całej światowej sprzedaży koncernu.  

Corolla była najchętniej kupowanym autem osobowym na świecie, wynika z danych zebranych przez firmę Focus2Move. Toyota sprzedała w sumie 1,3 mln egzemplarzy tego modelu, dzięki czemu pojazd oferowany od 1966 r. znalazł się w klasyfikacji przed volkswagenem golfem i fordem f-series.  

Nowa corolla trafi do sprzedaży w Europie latem tego roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane