TP SA kupiła kalendarze na aukcji

Marcin Złoch
02-10-2002, 00:00

Otwarty Rynek Elektroniczny, operator platformy handlu elektronicznego Marketplanet, przeprowadził na swojej platformie internetowej dwie aukcje dla Telekomunikacji Polskiej. Przedmiotem licytacji były materiały promocyjne — kalendarze dla TP SA. Materiały promocyjne to kolejna kategoria towarów, które Telekomunikacja Polska nabywa w drodze aukcji elektronicznych. Podczas licytacji kalendarzy książkowych uzyskana obniżka ceny osiągnęła 33,3 proc. W aukcji na kalendarze ścienne uzyskano 14,29 proc. oszczędności. Ogólna liczba aukcji zorganizowanych na platformie Marketplanet przekroczyła 220, a liczba towarów i usług dostępnych w katalogach elektronicznych wynosi 26 tys.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Złoch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / TP SA kupiła kalendarze na aukcji