Transition Technologies przejęło Algomine

opublikowano: 04-02-2021, 17:32

Informatyczna grupa powiększyła się o podmiot wyspecjalizowany w przetwarzaniu i monetyzacji danych.

Transition Technologies PSC, największa spółka grupy kapitałowej Transition Technologies, podpisała umowę inwestycyjną dotyczącą przejęcia pakietu 51 proc. udziałów polskiej firmy Algomine, specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań informatycznych do monetyzacji potencjału danych.

Algomine to tzw. Data Science House, który wykorzystuje Big Data, uczenie maszynowe, sztuczną inteligencję i rozwiązania chmurowe do realizacji indywidualnych rozwiązań dla firm. Spółka zakończyła ubiegły rok z ponad 9 mln zł przychodów. Zatrudnia 30 specjalistów.

Transition Technologies PSC jako globalny integrator systemów IT współpracuje z międzynarodowymi markami, tworząc i wdrażając rozwiązania do projektowania, wytwarzania, zarządzania i utrzymania produktów. Firma obsługuje klientów z sektora energii, farmacji, urządzeń medycznych, motoryzacji, FMCG oraz komunikacji i zaawansowanych technologii.

– Kluczowy cel naszej spółki, czyli jej szybki rozwój, realizujemy w oparciu m.in. o rozszerzanie międzynarodowej siatki lokalnych spółek zależnych oraz łączenie sił z innymi firmami. Cieszymy się, że już niebawem będziemy realizować nasze plany wspólnie z firmą Algomine. To będzie unikatowa synergia usługowa, skupiająca się na dostarczaniu klientom pełnych wdrożeń – od zbierania danych po ich monetyzację. Chcemy ją wykorzystać przy współpracy z klientami na całym świecie – mówi Szymon Bartkowiak, prezes Transition Technologies PSC.

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane