Triverna wpuści kolejny fundusz

opublikowano: 06-12-2018, 22:00

Portal z hotelami chce w 2019 r. osiągnąć 100 mln zł sprzedaży. Zamierza wejść do Czech, Chorwacji i na Węgry. Potrzebuje 4 mln zł.

W tym roku Triverna.pl, portal, który oferuje pobyty w ok. 500 hotelach w Polsce, sprzeda rezerwacje za 50 mln zł. To o 200 proc. więcej niż rok temu.

NIE BEZ KOZERY:
NIE BEZ KOZERY:
Wcześniej miałem portal zakupów grupowych, ale ta branża „umarła”. Najbardziej perspektywiczną kategorią była turystyka. Stwierdziłem, że trzeba na nią postawić — mówi Dawid Dusza, założyciel i prezes Triverny.
Fot. Rafał Klimkiewicz

— W przyszłym roku chcemy osiągnąć 100 mln zł sprzedaży — zapowiada Dawid Dusza, założyciel i współwłaściciel portalu Triverna.

Aby to osiągnąć, spółka — która ma w ofercie 500 hoteli tzw. leisure, ze Spa i basenami, a umowy z 700 ośrodkami — wyjdzie za granicę.

— Chcemy otworzyć oddziały w Splicie, Pradze i Budapeszcie. Trzy-, czterosobowe zespoły będą się zajmować pozyskiwaniem hoteli — na razie dla polskich klientów.Na tę ekspansję będziemy potrzebować 3-4 mln zł. Z tej kwoty wzmocnimy też pozycję w kraju. Już w tym roku przeprowadziliśmy kampanię w telewizji, pewnie będą kolejne — mówi Dawid Dusza.

Następnym etapem jest przejęcie mniejszego konkurenta w Czechach lub na Słowacji i sprzedaż pobytów w polskich hotelach zagranicznym klientom. Pieniądze spółka najchętniej zdobyłaby tak jak dotychczas — od funduszy. Pierwszą rundę inwestycyjną serwis zrealizował w 2015 r., jeszcze na wczesnym etapie rozwoju. Wówczas zainwestował w niego fundusz VC Xevin Investments. Rok później na inwestycję zdecydował się Jeremie Seed Capital Województwa Zachodniopomorskiego FIZ, fundusz zarządzany przez IQ Pomerania z grupy IQ Partners. Dziś Triverna zatrudnia ok. 20 osób w czterech oddziałach w Polsce.

— Za pół roku zespół urośnie do 30 osób — zapowiada prezes.

Nie wyklucza fuzji z konkurentem z Europy Środkowej i Wschodniej.

— Rozmawiamy z graczami z regionu. Koniec końców trzeba jednak mieć pieniądze na marketing, na który przeznaczamy 60 proc. przychodów — mówi Dawid Dusza.

Po ekspansji na południu firma pomyśli o wyjściu na zachód.

— Tu już wzrost jest możliwy raczej przez fuzje, tak, jak stało się w przypadku portalu Travelist [w 2014 r. został kupiony przez brytyjską grupę Secret Escapes — red.] — mówi prezes Triverny.

Model działania jest prosty: spółka negocjuje z hotelami sięgające 70 proc. zniżki dla klientów, których ma w bazie ok. 700 tys.

— W zamian pomagamy hotelarzom wypełnić obiekty, które — według danych GUS — mają średnie obłożenie 51 proc. — mówi szef Triverny.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane