TV Polsat dużo zarobiła na reklamie
Według badań AGB Polska od 16 lutego do końca 1999 roku najwięcej na reklamach telewizyjnych funduszy emerytalnych zarobiła komercyjna telewizja Polsat — ponad 126 mln zł. Wszystkie OFE na reklamy telewizyjne wydały łącznie ponad 286,4 mln zł. Najwięcej na promocję spośród wszystkich funduszy przeznaczyło PTE Polsat, którego większościowym udziałowcem jest właśnie TV Polsat.
TVP1 zarobiła prawie 91,6 mln zł. Kolejną pozycję zajmuje TVP2 — 33,8 mln zł, TVN — 25,5 mln zł, RTL7 — 5,7 mln zł i Polsat2 — 2,35 mln zł. Na dalszych pozycjach znalazły się telewizje: Nasza TV (920,6 tys. zł), Canal+ (pasma nie kodowane — 226,3 tys. zł), TVP Regionalne (169,2 tys. zł). Wyliczenia AGB Polska dotyczą cen reklam wg oficjalnych cenników stacji TV. KO