TV Puls rezygnuje z redakcji katolickiej

PAP
02-12-2008, 07:29

W telewizji Puls nie ma już redakcji katolickiej, informuje "Dziennik". Dziennikarze ją tworzący i dwadzieścia innych osób dostało wypowiedzenia. Dariusz Dąbski, prezes Pulsu, zapewnia jednak, że programy katolickie będą i z anteny na pewno nie znikną.

Na razie właściciele stacji skupieni są na szukaniu inwestora. Po wyjściu z Pulsu na początku listopada News Corporation należącej do Ruperta Murdocha pojawiły się informacje, że poważne zainteresowanie stacją wyraził niemiecki Bertelsmann. Ostatnio coraz częściej mówiło się także o Agorze, która usiłuje wejść na rynek telewizyjny. Dąbski jednak zaprzecza tym informacjom.

Strona kościelna nie zamierza wtrącać się w rozmowy z potencjalnymi inwestorami. "To jest przedsięwzięcie biznesowe, a nie ideowe", powiedział "Dziennikowi" abp Sławoj Leszek Głódź, przewodniczący komisji Episkopatu Polski ds. środków społecznego przekazu. Według niego wybór inwestora to sprawa franciszkanów.

Puls obok TVN, Polsatu i TV 4 ma koncesję na nadawanie naziemne. Obejmuje w ten sposób ok. 30 proc. Polski. Jest też niemal we wszystkich kablówkach. Po wprowadzeniu telewizji cyfrowej Puls będzie mieć taki sam zasięg jak np. TVP, TVN czy Polsat. (PAP)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / TV Puls rezygnuje z redakcji katolickiej