Po raz trzeci ogłoszono ranking Premium Brand na najbardziej wiarygodne marki w opinii polskich menedżerów i konsumentów.
Uczestnicy badania, przeprowadzonego w kwietniu przez TNS OBOP i dom badawczy Maison, za markę o najwyższej reputacji w Polsce w 2008 r. uznali telewizję TVN. Trzy nagrody specjalne zdobył (należący do brytyjskiego koncernu Cadbury) E. Wedel — w kategoriach: marka najwyższego zaufania społecznego, najbardziej polecana przez konsumentów i w kategorii artykułów spożywczych.
Za działalność społeczną doceniono Polsat, a za najlepszego partnera biznesowego i producenta aut uznano niemieckiego Volkswagena. W pozostałych kategoriach wyróżniono m. in.: PKO BP (finanse), Castoramę (handel i usługi), Zelmera (dom i biuro), Nokię (telekomunikacja), Niveę (zdrowie i uroda), IBM (biznes).
Badanie prowadzono metodą PAPI (kwestionariusze papierowe) na ogólnopolskiej próbie reprezentatywnej 1500 Polaków. Pytanie o marki biznesowe skierowano do 2 tys. polskich firm — odpowiedzi udzieliło 201 menedżerów. Wszystkie brandy, które przeszły próg 60 proc. głosów, dostały tytuł marki wysokiej reputacji.