Twitter zakończył kwartał z 175 mln USD straty. Rok wcześniej, kiedy nie był jeszcze spółką giełdową, wynosiła 64,6 mln USD. W ujęciu skorygowanym Twitter miał jednak 1 centa zysku na akcję, czego oczekiwał rynek. Przychody spółki wzrosły ponad dwukrotnie, do 361 mln USD. Oczekiwano 351 mln USD. Ponad 85 proc. przychodów Twitter generuje z reklam na urządzeniach mobilnych, z których korzysta ok. 80 proc. jego użytkowników.

Analitycy obawiają się, że baza użytkowników Twittera nie rośnie dostatecznie szybko. W minionym kwartale Twitter miał średnio 284 mln aktywnych użytkowników miesięcznie, co oznacza wzrost o 23 proc. Nate Elliott, analityk z Forrester Research, twierdzi jednak, że „to lepsze niż nic”.
- Trudno wpadać w ekstazę wobec tych danych kiedy to wciąż baza poniżej 300 mln ludzi – powiedział. - To mniej niż jedna czwarta tego co ma Facebook – dodał.