Tyskie odświeża wizerunek marki

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 29-08-2001, 00:00

Tyskie odświeża wizerunek marki

Modernizację marki Tyskie przeprowadziło Studio DN. Zmienione zostały opakowania piwa Tyskie Gronie i Tyskie Książęce. Głównym celem prac była modyfikacja etykiet. Chodziło o zwiększenie ich czytelności. W pierwszym przypadku czarny kolor podmarki Gronie został zmieniony na złoty. Na etykiecie pojawiły się dodatkowe elementy ornamentyki oraz złote medale mające świadczyć o jakości piwa.

W przypadku drugiej marki zrezygnowano ze stosowania jej dotychczasowej nazwy — Tyskie Książęce. Zmieniono ją na Książęce Tyskie. W ten sposób zmieniono hierarchię elementów identyfikacji marki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Zgutka

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu