Czytasz dzięki

Ubezpieczenie na wypadek utraty telefonu komórkowego

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 27-09-2005, 16:53

Pierwsze w Polsce ubezpieczenie na wypadek kradzieży lub zniszczenia telefonu wprowadziła sieć sprzedaży telefonów komórkowych mPunkt oraz PZU.

Pierwsze w Polsce ubezpieczenie na wypadek kradzieży lub zniszczenia telefonu wprowadziła sieć sprzedaży telefonów komórkowych mPunkt oraz PZU.

    Pełnomocnik zarządu ds. projektów strategicznych mPunkt Artur Kajzer poinformował na wtorkowej konferencji prasowej, że w Europie - w zależności od kraju - od 15 do 25 proc. klientów kupuje ubezpieczenie na wypadek utraty telefonu. W 2004 r. ok. 34 mln osób kupiło w Europie telefony komórkowe.

    Według brytyjskich statystyk, co miesiąc 10 tys. telefonów komórkowych zostaje zniszczonych lub skradzionych. W Wielkiej Brytanii roczny koszt ubezpieczenia wynosi ponad 300 zł.

    W zależności od opcji ochrona ubezpieczeniowa będzie gwarantowała np. naprawę lub dostarczenie nowego aparatu w przypadku zniszczenia telefonu, a także dostarczenie nowego w przypadku kradzieży.

    W Polsce jest 23,6 mln abonentów telefonii komórkowej, taka jest więc także liczba aparatów. Jak poinformowali przedstawiciele firmy, według szacunków w Polsce w ubiegłym roku ukradziono ok. 1 mln telefonów komórkowych.

    Większość poszkodowanych nie zgłasza tego faktu na policję. Kajzer powiedział, że policyjne statystyki z pierwszej połowy 2005 r. wykazały prawie 38,3 tys. przestępstw związanych z utratą telefonu.

    Według szacunków mPunktu, na kupno ubezpieczenia może w ciągu roku zdecydować się ok. 15 proc. klientów firmy.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane