Sprzedaż Zalando w weekend następujący po Święcie Dziękczynienia przebiła ubiegłoroczny wynik i ustanowiła nowy rekord.

W tzw. Cyber Week niemiecka spółka znana z handlu w internecie pozyskała ponad 1 mln klientów. Wolumen brutto wzrósł o 35 proc. Z kolei udział biznesu generowanego za pośrednictwem programu partnerskiego, w którym największy europejski internetowy sprzedawca odzieży, nie przejmuje na własność towarów sprzedawanych za pośrednictwem swoich witryn internetowych, wzrósł do 30 proc. w porównaniu z 20 proc. rok temu.
Dodatkowo w listopadzie o kolejne 250 wzrosła liczba sklepów stacjonarnych, które za pośrednictwem witryn Zalando mogą sprzedawać swoje towary, osiągając poziom ponad 2,3 tys.
Od 2014 r. kiedy to Zalando przeprowadziło ofertę IPO, jego przychody co roku rosną o co najmniej 20 proc.