Unibail-Rodamco otwiera Wroclavię

opublikowano: 17-10-2017, 22:00

Nowe centrum handlowe nad Odrą ma 64 tys. mkw., 181 sklepów, strefę restauracyjną i 20-salowe kino. Wartość inwestycji to 240 mln EUR.

Budowa galerii handlowej Wroclavia trwała dwa i pół roku. Wraz z jej ukończeniem i oddaniem obiektu do użytku w stolicy Dolnego Śląska pojawiły się zupełnie nowe marki, jak np. Sfera, Forever 21, Uterqüe, Steve Madden czy Estée Lauder. Spółka Unibail-Rodamco zadbała także o część rozrywkowo-gastronomiczną centrum, która zajęła prawie 20 proc. jego powierzchni. Na poziomie +2 powstała przestronna strefa restauracyjna Grand Kitchen, 20-salowe kino i całoroczne zielone tarasy. Dodatkowo, w listopadzie 2017 r. we Wroclavii zostanie otwarty nowoczesny dworzec autobusowy Polbus PKS.

CH Vroclavia
Zobacz więcej

CH Vroclavia ARC

— Wroclavia przywraca okolicy dawny wielkomiejski charakter, a powiązanie dworca autobusowego z odrestaurowanym dworcem głównym PKP i przystankami komunikacji miejskiej tworzy nowoczesny, wygodny węzeł przesiadkowy — zapewnia Arnaud Burlin, dyrektor zarządzający Unibail-Rodamco na Europę Centralną. Klienci centrum już mogą korzystać m.in. z bezpłatnego dostępu do szybkiego Wi-Fi, punktów ładowania baterii samochodów elektrycznych i skuterów, a także wielu udogodnieńdla rodzin z dziećmi (m.in. pokoju dla najmłodszych, wypożyczalni wózków-samochodzików).

Co ciekawe, budowa Wroclavii stała się impulsem do modernizacji wielu już działających w stolicy Dolnego Śląska centrów. Z analizy Colliers International wynika, że ich właściciele ruszyli z remontami swoich galerii, uatrakcyjniają oferty i odświeżają skład najemców. Zmiany przechodzą m.in. Arkady Wrocławskie, gdzie remontem objęto sanitariaty, pasaże, systemy nawigacji i oświetlenia, zieleń, a także strefę gastronomiczną. Także centrum handlowe Magnolia wzbogaciło swoją ofertę, zapraszając do współpracy Stowarzyszenie Siemacha, które wspólnie z Gminą Wrocław i firmą AmRest na 800 mkw. stworzyło „kreatywne podwórko” dla dzieci i młodzieży.

W Galerii Dominikańskiej zadebiutowała natomiast nowa sieć gastronomiczna — Max Premium Burgers, w Pasażu Grunwaldzkim — sieć z artykułami biurowo-szkolnymi Carto Store, a w Renomie pojawiły się nowe marki z sektora „premium” — Twinset, Lidia Kalita i Michael Cors. Wśród zmieniających się wrocławskich centrów handlowych analitycy Colliers International wymieniają również Aleję Bielany, która dzięki ukończonej w listopadzie 2015 r. rozbudowie może pochwalić się 145 tys. mkw. na wynajem.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Gołasa

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Unibail-Rodamco otwiera Wroclavię