Firma kurierska UPS wprowadza niektóre swoje usługi do dziesięciu nowych krajów członkowskich Unii Europejskiej. Teraz usługi przesyłki zwrotnej i przesyłki za pobraniem (collect on delivery) dostępne będą w całej UE oraz Norwegii i Szwajcarii.
— Na przykład klienci w Polsce z taką samą łatwością będą mogli zarządzać zwrotem towarów, jak ich wysyłką, a dzięki przesyłce za pobraniem — zmniejszyć ryzyko, udoskonalić zarządzanie przepływem gotówki i usprawnić operacje finansowe — mówi Thomas Gebhard, wiceprezes ds. sprzedaży regionu europejskiego UPS.
Usługa przesyłki zwrotnej to z kolei oferta dla klientów wymagających zarządzania zwrotem towarów, bez względu na to, czy usługi stosowane są dla zwrotów towarów zamówionych przez internet, produktów w okresie gwarancji wysyłanych do naprawy, czy też elementów przeznaczonych do recyklingu i ponownego użycia.