Viktor & Rolf ubrali szampana

KG
opublikowano: 04-07-2008, 00:00

26 czerwca w warszawskim klubie The Cinnamon oficjalnie zaprezentowano limitowaną serię szampana Piper-Heidsieck Rosé Sauvage Viktor & Rolf. Zaprojektowali ją holenderscy kreatorzy mody — Viktor Horsting i Rolf Snoerenam. Viktor & Rolf słyną z wysublimowanego smaku i innowacyjności. Ich styl odzwierciedla koncepcja „upside down”, zgodnie z którą, by stworzyć coś nowego z czegoś odwiecznego, należy odwrócić proporcje. Toteż w limitowanej serii Piper-Heidsieck Rosé Sauvage Viktor & Rolf tył staje się frontem, góra dołem, a złoto zamienia się miejscem z różem....

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Viktor & Rolf ubrali szampana