26 czerwca w warszawskim klubie The Cinnamon oficjalnie zaprezentowano limitowaną serię szampana Piper-Heidsieck Rosé Sauvage Viktor & Rolf.
Zaprojektowali ją holenderscy kreatorzy mody — Viktor Horsting i Rolf Snoerenam. Viktor & Rolf słyną z wysublimowanego smaku i innowacyjności. Ich styl odzwierciedla koncepcja „upside down”, zgodnie z którą, by stworzyć coś nowego z czegoś odwiecznego, należy odwrócić proporcje. Toteż w limitowanej serii Piper-Heidsieck Rosé Sauvage Viktor & Rolf tył staje się frontem, góra dołem, a złoto zamienia się miejscem z różem.
To już kolejna odsłona współpracy marki ze światowymi twórcami. Dla uczczenia setnej rocznicy powstania pierwszego szampana Piper-Heidsieck sławny Carl Fabergé w 1885 r. ozdobił jego butelkę diamentami, złotem i lazurytem, a w 1953 r. Marilyn Monroe wyznała, że nie wstaje z łóżka, jeśli nie czeka na nią kieliszek Piper- -Heidsieck. W 1999 r. Jean Paul Gaultier zaprojektował dla butelki tego szampana sznurowany gorset, który na stałe wpisał się w historię marki.