Voiceboty Vee obsłużą pacjentów

opublikowano: 11-08-2021, 20:00

Spółka technologiczna specjalizująca się w produkcji voicebotów brzmiących jak ludzie nawiązała współpracę z Grupą Neuca.

Podstawową działalnością Neuki jest hurtowa dystrybucja leków, ale w skład grupy wchodzą także niezależna sieć ośrodków badań klinicznych i sieć przychodni Świat Zdrowia. Vee szczegółów umowy z gigantem nie podaje, ale podkreśla, że współpraca dotyczy wybranych procesów obsługi klienta stworzonych z myślą o pacjentach jednej ze spółek Grupy Neuca.

Usługa ma zostać wdrożona w najbliższym sezonie chorobowym, w związku z czym Vee przesunęło premierę rozwiązań pudełkowych, czyli gotowych, skalowalnych produktów z sektora automatycznej obsługi klienta. Pierwotnie miały zostać wprowadzone we wrześniu, teraz spółka zapowiada je na przełom 2021 i 2022 r.

- Choć „pudełka” są dla nas projektem strategicznym, to współpraca z Grupą Neuca jest na tyle ważna, że w naszej opinii warto przesunąć ich premierę. Poza korzyściami finansowymi, umowa przyczyni się do wzrostu rozpoznawalność Vee wśród sieci medycznych, co ułatwi nam pozyskanie kolejnych klientów z tego rynku - mówi Dawid Wójcicki, prezes Vee.

Menedżer liczy, że doświadczenie zdobyte przy projekcie z Grupą Neuca i analiza schematów rozmów z pacjentami pozwolą stworzyć Vee Host dla branży medycznej, który będzie obsługiwał więcej procesów niż wcześniej zakładano.

- Do tej pory każdy klient, który raz przekonał się do naszych rozwiązań, decydował się na wdrożenie hostów Vee w kolejnych procesach. Dlatego też mam podstawy, by uważać, że podjęcie współpracy z Grupą Neuca jest realne także w innych obszarach - dodaje Dawid Wójcicki.

Spółka nie zdradza także, na ile opiewa kontrakt z toruńską firmą. Zapewnia przy tym, że jest w trakcie rozmów z inną ,,dużą i rozpoznawalną” siecią medyczną zainteresowaną jej rozwiązaniami.

- Duże korporacje z branż medycznej, ubezpieczeniowej i telekomunikacyjnej ustawiają się w kolejce do współpracy z nami. Zależy nam jednak, aby pozyskane finansowanie przeznaczać przede wszystkim na projekt pudełkowy, ponieważ zapewni on nam największą dynamikę wzrostu przychodów w najbliższych latach - mówi Dawid Wójcicki.

Vee nie wyklucza także zastrzyku kapitałowego.

- Jesteśmy w trakcie negocjowania dokapitalizowania spółki na poziomie kilku milionów euro. Inwestorzy indywidualni najlepiej rozumieją profil naszej działalności, dlatego mam silne przesłanki, aby uważać, że to właśnie z nimi dogadamy się w kwestii finansowania - mówi Dawid Wójcicki.

Akcje Vee to jeden z tegorocznych hitów na giełdzie. Od początku czerwca kurs urósł o ponad 540 proc. Kapitalizacja sięga 180 mln zł. W I kwartale 2021 przychody spółki wyniosły 360,7 tys. zł, strata EBITDA 324 tys. zł, a netto 521 tys. zł.

Według najświeższych danych, w lipcu 2021 r. wskaźnik MPC, mierzący miesięczną liczbę minut rozmów realizowanych przez hosty głosowe spółki na rzecz klientów biznesowych, wyniósł 214,4 tys. To o 22,5 proc. więcej niż rok temu i o 2,3 proc. więcej niż w czerwcu.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane