W internecie ruszył sklep ze szkoleniami

opublikowano: 20-03-2015, 00:00

Powstała platforma Knowledge Brasserie umożliwiająca zakup produktów edukacyjnych, w tym szkoleń biznesowych.

Dla trojga trenerów biznesu, Anny Pawłowskiej-Brozio, Marcina Józefowicza (związanych z firmą szkoleniowo- -doradczą Freemen) i Patryka Góralowskiego (firma tristantresar.com), nadszedł czas na wspólny biznes. W marcu uruchomili platformę Knowledge Brasserie. Sami mówią o niej „edukacyjne delikatesy”.

W rzeczywistości jest to platforma e-commerce, pozwalająca na zakup online warsztatów, realizowanych już stacjonarnie, symulacyjnych gier strategicznych czy innych narzędzi edukacyjnych. Produkty są dostępne w takich kategoriach jak np. HR, sprzedaż, marketing. W ofercie jest też moduł dla firm eventowych, które szukają programów edukacyjnych i warsztatowych, które można byłoby wkomponować w harmonogram organizowanych przez nie wydarzeń.

— Odpowiadamy na potrzeby użytkowników, którzy często nie mają czasu na długieposzukiwania czy analizę zawiłej oferty edukacyjnej, a decyzję o zakupie konkretnego warsztatu chce podjąć tu i teraz. Transparentna oferta edukacyjna to także ogromne ułatwienie dla firm w planowaniu budżetów szkoleniowych — zaznacza Patryk Góralowski, partner zarządzający w Knowledge Brasserie. Firma kieruje swoją ofertę zarówno do korporacji, jak i reprezentantów małych i średnich przedsiębiorstw. Oferuje szkolenia realizowane przez jej twórców, a także 20 zaproszonych do współpracy innych trenerów i szkoleniowców. © Ⓟ

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane