W marcu odbędą się dni marketingu

Małgorzata Zgutka
opublikowano: 2000-02-10 00:00

W marcu odbędą się dni marketingu

DUŻA SZANSA: Laureaci konkursu Boomerang zostają bezpłatnie zgłoszeni do drugiego etapu organizowanego przez Europejskie Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego konkursu Best of Europe — mówi Monika Zarzycka, dyrektor SMB. fot. Borys Skrzyński

W dniach 23 i 24 marca odbędą się w Warszawie organizowane już po raz drugi Dni Marketingu Bezpośredniego. Imprezie towarzyszą targi, na których firmy zajmujące się marketingiem bezpośrednim (m.in. agencje reklamowe, firmy katalogowe, telemarketingowe, brokerzy baz danych) będą miały okazję wymienić doświadczenia, nawiązać kontakty i zapoznać się z nowościami w branży. Stoisko można zarezerwować do 18 lutego.

— W czasie targów odbędzie się seminarium i zostanie rostrzygnięty Międzynarodowy Konkurs Marketingu Bezpośredniego Boomerang. Najlepszą kampanię direct mail nagrodzimy Złotym Znaczkiem Poczty Polskiej. Złotą Słuchawką uhonorowana zostanie najlepsza kampania telemarketingowa. Przyznamy również Grand Prix — zapowiada Monika Zarzycka, dyrektor Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego organizującego imprezę.

Kampanie marketingowe zgłoszone do konkursu Boomerang, oceniane będą w dziewięciu kategoriach — m.in. dobra konsumpcyjne, wydawnictwa, kultura, rozrywka, motoryzacja, chemia gospodarcza i kosmetyki oraz środki higieny, artykuły spożywcze, usługi, Internet i nowe media.

Przy ocenie prac, dziesięcioosobowe jury będzie brać pod uwagę efekty kampanii, jej kreację i realizację, dobór grupy docelowej oraz jakość materiałów promocyjnych. Nie bez znaczenia będzie również kwestia zastosowania właściwych środków marketingu bezpośredniego.

— Na zgłoszenia czekamy do 29 lutego. Za jedną pracę trzeba zapłacić 150 zł, za dwie — 280, a w przypadku trzech kampanii — 400 zł. Powyżej trzech prac za zgłoszenie każdej kolejnej firma musi uiścić 110 zł — mówi Monika Zarzycka.

— Po raz pierwszy otrzymaliśmy zgłoszenie do konkursu kampanii z zagranicy — informuje Krzysztof Czupryna, zastępca prezesa w Stowarzyszeniu Marketingu Bezpośredniego. MAZ