Walczą o klientów, strasząc Belką

JAG
opublikowano: 18-10-2011, 00:00

OSZCZĘDNOŚCI

Legg Mason TFI rusza z kampanią promującą systematyczne oszczędzanie w ramach indywidualnych kont emerytalnych (IKE). Spoty reklamowe pojawią się w telewzji oraz internecie. Kampania potrwa do 27 listopada. Hasłem przewodnim jest podatek Belki. Głównym celem kampanii reklamowej jest pozyskanie przez rok kilkunastu tysięcy wiernych klientów, którzy regularnie będą zasilać IKE.

— Nie chcemy konkurować z takimi TFI, które mają po 100 tys. IKE, ale większość z tych kont nie jest zasilana. Celujemy w jakość, a nie w ilość. Chcemy się zmierzyć z największymi bankowymi TFI i w ciągu najbliższych trzech lat znaleźć się w pierwszej piątce pod względem wielkości aktywów na indywidualnych kontach emerytalnych — mówi Jacek Treumann, członek zarządu Legg Mason TFI.

Przedstawiciele Legg Mason uważają, że IKE to jedyny produkt inwestycyjno-oszczędnościowy w Polsce, który zwalnia z podatku Belki. To zdecydowana zaleta nad innymi tego typu instrumentami inwestycyjnymi.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: JAG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu