Warka na koszulkach i karty bankomatowe Lecha

PAP
12-07-2007, 18:28

Piłkarze Lecha Poznań w najbliższych dwóch sezonach będą grali z logiem marki Warka z przodu - poinformowano w klubie podczas konferencji prasowej.

Rok temu Lech zawarł 3-letnią umową z marką äWarkaö z grupy Żywiec SA. äWarkaö stała się wówczas strategicznym oraz wyłącznym branżowym sponsorem klubu. Obydwie strony są bardzo zadowolone z dotychczasowej współpracy i wspólnych akcji promocyjnych.

W kontrakcie nie ma zapisu o oczekiwaniach sponsora dotyczących wyniku sportowego pierwszoligowej drużyny piłkarskiej. Gdyby jednak Lech, czego oczekują jego liczni kibice, zakwalifikował się do europejskich rozgrywek pucharowych, wówczas otrzyma ekstrapremię.

Od 13 lipca kibice KKS Lech Poznań będą mogli nabyć karty płatnicze z wizerunkiem swojego klubu. To nowość w skali kraju. Kartę wydano przy współpracy z Bankiem Zachodnim WBK. Do obiegu wprowadzono, powiązane z systemem Visa, karty debetowe i kredytowe. Klub otrzyma od banku m.in. część dochodów pochodzących z przeprowadzanych za pośrednictwem tych kart transakcji bezgotówkowych.

Na rynek - jak poinformowano podczas konferencji prasowej - wprowadzono przy współpracy z firmą äForte Swedenö kosmetyki dla mężczyzn pod nazwami Lech Poznań i LP. (PAP)

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Warka na koszulkach i karty bankomatowe Lecha