Warszawa się pokaże!

Maria Czudowska
opublikowano: 19-03-2004, 00:00

Warsaw Destination Alliance (WDA) chce wypromować nowy wizerunek Warszawy na świecie. Służyć temu mają akcje promocyjne i wydarzenia kulturalne. Do akcji włączyły się: Coca-Cola, Danone, Amerykańska Izba Handlowa, Brytyjska Izba Handlowa, Niemiecka Izba Handlowa i hotele Le Regina i Rialto. CNN na stronach WWW zachęca do odwiedzania Warszawy. WDA jest też partnerem 8. Wielkanocnego Festiwalu im. Ludwiga van Beethovena.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Maria Czudowska

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu