Warto postawić na zagranicę

ANP
opublikowano: 14-11-2013, 00:00

Sonda

RYSZARD WTORKOWSKI

Zobacz także

prezes LUG

Sprzedaż zagraniczna cały czas rośnie w LUG i daje duże nadzieje na rozwój. W przyszłym roku będziemy mogli pochwalić się ciekawymi projektami eksportowymi w Ameryce Południowej. Cały czas uczestniczymy w międzynarodowych targach branży oświetleniowej, bo proeksportowe działania są dla nas bardzo ważne. Już teraz eksport zapewnia nam prawie 60 proc. przychodów. W Polsce rynek jest chimeryczny. Mówi się o ożywieniu, a ono nie następuje. A na rynkach eksportowych zawsze jest miejsce.

MICHAŁ MACIEJEWSKI

dyrektor handlowy Eko-Okna

Eksport rośnie w siłę — najszybciej w ciągu ostatniego roku. Stanowi już 65 proc. naszych przychodów. To efekt sytuacji w europejskiej

branży budowlanej. Inwestorzy szukają lepszych i tańszych produktów. Sprzedaż eksportowa rośnie na wszystkich rynkach. W naszym przypadku to głównie Niemcy, Francja, Włochy i Austria. Sądzę, że to dopiero początek wzrostu. Polscy producenci, których dotychczas nie doceniano, mają duże pole działania.

ROMAN PRZYBYLSKI

dyrektor ds. sprzedaży Grupy Nowy Styl

Nasz eksport rośnie w ostatnich miesiącach, chociaż Grupa Nowy Styl intensyfikuje sprzedaż zagraniczną już od kilku lat. Przychody z zagranicy stanowią 70 proc. skonsolidowanej sprzedaży. Największy rynek eksportowy, niemiecki, wciąż jest słaby, ale dobrze radzi sobie Wschód. Na pewno warto dywersyfikować działalność zagraniczną, nie ograniczając się do jednego kraju.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu