Koncern Kia Motors za darmo woził narciarzy w kurortach. I tam, gdzie chcieli.
Koreański producent wprowadza na polski rynek modele Cee’d i Arens. Przez trzy tygodnie woził nimi turystów w Krynicy-Zdroju, Szczyrku i w Zakopanem. Czternastu kierowców zabierało codziennie miłośników nart z przystanków, poboczy, parkingów.
— Akcja Kia Winter Tour 2007 miała zwiększyć rozpoznawalność marki — wyjaśnia Monika Krzesak, rzecznik prasowy w Kia Motors Polska.
Cena za przejażdżkę? Wysłuchanie kilku, rzuconych niby mimochodem, uwag o walorach nowego auta i wypełnienie ankiety, która brała udział w losowaniu. Skutek? W Krynicy 2224 wypełnione ankiety i ponad 880 próśb o umówienie się na jazdę testową. W Szczyrku — około 2300 ankiet i około 900 chętnych na jazdę testową.
Akcja była częścią kampanii promocyjnej. W kurortach uzupełniały ją strefy chilloutu z leżakami, muzyką i gorącą herbatą. W Szczyrku prezentowali się też snowboardziści na deskach z żaglami (tzw. snowsurfing).