We wrześniu rodacy zasmakowali w wódce

W małych sklepach kupujemy rzadziej niż rok temu, ale wydajemy w nich więcej pieniędzy.

Ten trend widać w danych firmy badawczej CMR, analizującej na zlecenie Polskiej Izby Handlu (PIH) obroty sklepów o powierzchni do 300 mkw. We wrześniu tego roku liczba transakcji w takich sklepach spadła o 6,5 proc. rok do roku, ale przychody wzrosły o 2,7 proc. Co ciekawe, w porównaniu z ubiegłym rokiem wyraźnie zmieniła się struktura sprzedaży napojów alkoholowych, co według PIH wynikało z gorszej pogody i większej liczby chłodnych i deszczowych dni.

book icon
Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie Subskrypcja PB
Premium Offer
Poznaj „PB”
79 zł 7,90 zł / miesiąc
przez pierwsze 3 miesiące
Chcesz nas lepiej poznać? Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!
WYBIERZ
Rabat 30%
Premium Offer
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł / rok
Skorzystaj z 30% rabatu
Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok. Zaoszczędzisz 285 zł.
WYBIERZ