We wrześniu rodacy zasmakowali w wódce

Marcel Zatoński
16-10-2017, 22:00

W małych sklepach kupujemy rzadziej niż rok temu, ale wydajemy w nich więcej pieniędzy.

Ten trend widać w danych firmy badawczej CMR, analizującej na zlecenie Polskiej Izby Handlu (PIH) obroty sklepów o powierzchni do 300 mkw. We wrześniu tego roku liczba transakcji w takich sklepach spadła o 6,5 proc. rok do roku, ale przychody wzrosły o 2,7 proc. Co ciekawe, w porównaniu z ubiegłym rokiem wyraźnie zmieniła się struktura sprzedaży napojów alkoholowych, co według PIH wynikało z gorszej pogody i większej liczby chłodnych i deszczowych dni. Liczba paragonów, na których było piwo, spadła...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / We wrześniu rodacy zasmakowali w wódce