Czytasz dzięki

We wrześniu rodacy zasmakowali w wódce

W małych sklepach kupujemy rzadziej niż rok temu, ale wydajemy w nich więcej pieniędzy.

Ten trend widać w danych firmy badawczej CMR, analizującej na zlecenie Polskiej Izby Handlu (PIH) obroty sklepów o powierzchni do 300 mkw. We wrześniu tego roku liczba transakcji w takich sklepach spadła o 6,5 proc. rok do roku, ale przychody wzrosły o 2,7 proc. Co ciekawe, w porównaniu z ubiegłym rokiem wyraźnie zmieniła się struktura sprzedaży napojów alkoholowych, co według PIH wynikało z gorszej pogody i większej liczby chłodnych i deszczowych dni.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

„PB" NA 12 MIESIĘCY
30% rabatu

na zakup rocznej subskrypcji

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.