W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-wrzesień 2020 roku wyniosła około 621,7 mln zł i była niższa o około 15,5 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

We wrześniu przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 43,7 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2019 roku o około 9,9 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-wrzesień 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 367,2 mln zł i była niższa o około 20,1 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 29,7 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2019 roku o około 7,4 proc.. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń-wrzesień 2020 roku w tym segmencie wyniosła około 235,8 mln zł i była niższa o około 5,1 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta we wrześniu 2020 r. przez grupę wyniosła około 51,9 proc. i była niższa od marży osiągniętej we wrześniu 2019 roku o około 1,1 pkt proc.. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń-wrzesień 2020 wyniosła około 48,2 proc. i była niższa o 3,1 pkt proc. od marży osiągniętej w analogicznym okresie ubiegłego roku
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec września 2020 roku wyniosła 52,6 tys. m2 i była niższa o 2,2 proc. od powierzchni sprzedaży detalicznej we wrześniu 2019 roku.
Spółka zaktualizowała scenariusz bazowy, który zakłada obecnie utratę do 15 proc. sprzedaży w 2020 r. Pierwotnie szacowano, że spadek wyniesie 20 proc.
