We wrześniu TVN zyskał najwięcej

Presserwis
02-10-2008, 07:55

Spośród telewizji ogólnopolskich tylko TVN zwiększył we wrześniu udział w rynku w porównaniu z tym miesiącem ub.r. 

W grupie ogólnej TVN wyprzedził Dwójkę, a w grupie 16-49 lat obie stacje komercyjne – TVN i Polsat – miały lepsze wyniki, niż anteny telewizji publicznej.

Liderem w ogólnej grupie widzów mających 4 i więcej lat pozostała Jedynka z udziałem 21,23 proc. (spadek z 21,98 proc. w ub.r.). Drugi był TVN – 17,98 proc. udziału (w ub.r.: 16,74 proc.), trzecia Dwójka – 16,94 proc. (18,39 proc.), a czwarty Polsat – 14,94 proc. (16,52 proc.).
W grupie komercyjnej widzów w wieku 16-49 lat (według wyników w tej grupie telewizje rozliczają się z domami mediowymi) największy udział miał we wrześniu TVN – 18,57 proc. (w ub.r.: 17,86 proc.). Przed antenami telewizji publicznej, mimo dużego spadku, uplasował się Polsat – 17,76 proc. (19,78 proc.), trzecia była TVP 1 – 17,42 proc. (19,04 proc.), a czwarta TVP 2 – 16,26 proc. (16,92 proc.).
Z kolei udział ponadregionalnej TV 4 spadł w grupie 4+ do 1,87 proc. (z 2,40 proc.), a w komercyjnej – do 2,26 proc. (z 3,07 proc.). Telewizja Puls poprawiła wyniki na 0,89 proc. w grupie 4+ (0,55 proc.) i na 0,83 proc. w 16-49 (0,51 proc.).

Dane: AGB Nielsen Media Research. 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Presserwis

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / We wrześniu TVN zyskał najwięcej