Według potrzeb

Joanna Kostrzewa
opublikowano: 12-03-2010, 00:00

Joanna Kostrzewa

Pracownicy naszej firmy od lat rozwijają kompetencje językowe dzięki lekcjom organizowanym przez pracodawcę. Wielojęzyczność i wysoki poziom umiejętności biznesowych jest standardem wspieranym przez firmę w odniesieniu do całego zespołu: od konsultantów i specjalistów operacyjnych, kontaktujących się z zagranicznymi klientami, placówkami i partnerami własnej sieci, przez działy wspierające operacje (finanse czy IT), po kadrę menedżerską. Biegła znajomość języków zapewnia efektywność merytoryczną w biznesie i podnosi bezpieczeństwo współpracy, ograniczając prawdopodobieństwo ewentualnych błędów.

Zajęcia językowe prowadzą wyselekcjonowani lektorzy. Są dopasowane do potrzeb grup: według profilu zawodowego, znajomości języka, a przede wszystkim przydatności kompetencji językowych i planów rozwoju zawodowego. Pracownicy najwyższego szczebla mają indywidualne konwersacje związane z ich codzienną pracą. Od stycznia pracownicy pokrywają niewielką, ryczałtową część kosztów zajęć, co sprawdziło się jako czynnik motywujący do udziału i lepszego wykorzystania lekcji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Joanna Kostrzewa

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu