Wektory

Jacek Zalewski
23-06-2004, 00:00

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. Dzisiaj obchodzi 10-lecie bardzo pożyteczna organizacja, której celem jest ochrona przed nieuczciwą konkurencją poprzez zapewnienie rzetelnych informacji o nakładach i rozpowszechnianiu tutułów prasowych. Związek kontroluje tylko tych wydawców, którzy dobrowolnie i uczciwie udostępniają swoje dane — w związku z tym każdy podmiot na rynku prasowym, który sobie tego nie życzy i nie drukuje w stopce znaczka ZDKP, może być uważany przez reklamodawców i czytelników za potencjalnego oszusta. Obecnie kontrola obejmuje 49 dzienników (w tym oczywiście „Puls Biznesu”) oraz 315 czasopism.

Francesco Totti. Firmy, które podpisały kontrakty reklamowe z włoskim gwiazdorem — wykluczonym na trzy mecze za oplucie duńskiego pomocnika Christiana Poulsena — mogą stracić nawet do 35 mln euro. Koszty chamstwa Tottiego poniosą nie tylko sponsorzy, ale także jego notowany na giełdzie klub AS Roma oraz narodowa reprezentacja Włoch. Wychodzi na to, że za wykopywanie piłki na drugie piętro stadionu Camp Nou w reklamie Nike zarobił zbyt mało, aby kupić sobie podręczną spluwaczkę...

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jacek Zalewski

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu