Czytasz dzięki

Więcej niż kosmetyka

opublikowano: 25-06-2015, 00:00

Auto do floty: Toyota Avensis Turing Sports

Co nowego musi mieć nowy model, by być kolejną generacją? To jasne: płytę podłogową. Avensis ma tę samą, którą miał jej poprzednik, ale to, co zrobiła Toyota z tym modelem, wykracza poza zwyczajowe pojmowanie face liftingu. Toyota Avensis to jeden z flagowych pojazdów japońskiej marki na europejskim rynku. Po raz pierwszy pokazano ją w 1997 r. jako następcę niezawodnego modelu Carina.

ARC

Prawdziwą popularność zdobyła jednak jej druga generacja, wprowadzona w 2003 r. Do dzisiaj Avensis przekonała do siebie ponad 1,7 mln klientów. Ceniona była przede wszystkim za niezawodność. Teraz do sprzedaży trafia generacja… No właśnie. Producent reklamuje auto jako nowy model, ale tak naprawdę to bardzo zaawansowany face lifting poprzedniej generacji. Płyta podłogowa i kształt nadwozia praktycznie się nie zmieniły.

Największą różnica dotyczy zmodernizowanej deski rozdzielczej z 8-calowym wyświetlaczem. Są też modne światła LED (mijania i drogowe) i wiele elektronicznych systemów bezpieczeństwa. Do znanych silników benzynowych o pojemności 1.6 l (132 KM), 1.8 l (147 KM) i 2,0 l (152 KM) doszły dwa diesle pochodzące z BMW – 1,6 l (112 KM) i 2,0 l (143 KM).

Wszystkie jednostki spełniają normę Euro 6, a wysokoprężne mają system Start & Stop. Proponujemy rozwiązanie ekonomiczne, ale tylko pod względem apetytu na paliwo. Stawiamy bowiem na bardzo pokaźny pakiet wyposażenia Premium. Co prawda silnik diesla 1,6 l nie jest królem (ani nawet królewiczem) przyspieszeń, ale radzi sobie lepiej niż benzynowy 1,8 l, a pali nieporównanie mniej. A dla niedowartościowanych ma metkę BMW.

Jako alternatywę proponujemy króla segmentu, który wraz ze Skodą Octavią rządzi polskim rynkiem, czyli nowego VW Passata. VW i Toyota kosztują podobnie i mają podobne wyposażenie. Naszym zdaniem za Toyotą przemawia spodziewana niezawodność, a za VW ciekawszy design i większy bagażnik. Ale wybór, jak zawsze, należy do państwa.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marcin Bołtryk

Polecane